Α-περιοδικό Φαινόμενο!

Η λάσπη (η) κυκλοφόρησε σε 27 αντίτυπα το 1995 και αναρτάται στο διαδίκτυο από το 1996.

Η κανονική ιστοσελίδα www.laspi.gr τελεί υπό ανανέωση. Το παρόν ιστολόγιο laspii.blogspot.com φιλοξενεί προσωρινά υλικό της λάσπης (της).

Ο Μανώλης Λαμπράκης ήταν ο πρώτος ηλεκτρονικός αρχισυντάκτης της λάσπης (της) και μέλος της αρχικής ομάδας μαζί με τους Γιάννη (Yanko) Δημητρόπουλο και Αλέξανδρο (Zakman) Ζάκκα. Οι δύο τελευταίοι συνεχίζουν από κοινού με τον Θεόφιλο (Βολταίρο) Παπαδόπουλο ως αρχισυντάκτες. Σημαντική η διαχρονική συμβολή τακτικών συνεργατών όπως ο Μάνος (Hero) Ρούδας, ο Κώστας (Gass) Χαρβάτης και ο BKJ, καθώς και πολλών ακόμη έκτακτων.

Το καλοκαίρι του 2002 το παιχνίδι Τρομο-Πάκμαν της λάσπης (της), εμπνευσμένο από την εξάρθρωση της 17Ν, έγινε διάσημο στο πανελλήνιο. Πολλά κείμενα και παιχνίδια της λάσπης (της) έχουν αναδημοσιευτεί σε ιστοσελίδες ή μαζικά email. Το πιθανότερο είναι ότι κάποια στιγμή μας έχετε διαβάσει ή παίξει χωρίς να το γνωρίζετε!

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Formula 1 στην Ελλάδα!

Ήδη από την εποχή Σημίτη είχαμε προβλέψει ότι η υπόθεση "Φόρμουλα 1" έχει μέλλον στην Ελλάδα. Μπορεί να μην επαληθευτήκαμε ως προς το χρόνο εφαρμογής (2005), μια και θόλωσαν τα νερά κάποιοι επαρχιώτες που ζήτησαν το ξεροκόμματό τους, όμως η συζήτηση φαίνεται ότι αρχίζει ξανά να αποκτά αντικείμενο και οι προτάσεις μας ξαναγίνονται επίκαιρες!

ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΗΜΙΤΗ Από το 2005 η Ελλάδα θα έχει το δικό της Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1. Αρχιτέκτονας αυτής της νέας εθνικής επιτυχίας είναι ο Υπουργός κ. Βαρελής, ο οποίος την χαρακτηρίζει "δικαίωση της γενιάς του Νίκι Λάουντα" στην αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στον συνεργάτη μας κ. Λουκά Νίκο.

 






Ο κ. ΒΑΡΕΛΗΣ

Λ-Ν: Κύριε Βαρελή δεν ήξερα ότι είστε αρχιτέκτονας.
 
Β: Χημικός μηχανικός είμαι, το αρχιτέκτονας είναι μεταφορικό.
 
Λ-Ν: Γι'αυτό είστε άλλωστε και Υπουργός Μεταφορών (γέλια). (Σημείωση αρχισυντακτών: Μόνος του γέλασε. Οι αρχισυντάκτες δεν υιοθετούν την θυμηδία του.)
 
Β: [...]

Λ-Ν: Εσάς σας αρέσει η Φόρμουλα 1;
 
Β: Οχι, προτιμώ τη σκοποβολή όπως βλέπετε. Στρατεύθηκα όμως κι εγώ στο πλευρό της κυβέρνησης Σημίτη...
 
Λ-Ν: Στρατευθήκατε; Ανυπότακτος ήσασταν; (Σημείωση αρχισυντακτών: Βρε τι'ν' τούτος;!)
 
Β: Είδηση πάτε να βγάλετε κύριε Λουκά;
 
Λ-Ν: Νίκος παρακαλώ. Οχι απλά χιούμορ κάνω αλλά εσείς τσιμπήσατε. Τέλος πάντων, τι θα πρωτοδιοργανώσει η Ελλάδα κύριε Υπουργέ; Γιουροβίζιον (θα τους συντρίψει γαρ ο Ρακιντζής), Ολυμπιάδα, Παραολυμπιάδα, το Ευρωπαϊκό του 2008, κι από πάνω Φόρμουλα 1 κάθε χρόνο;
 
Β: Ας μην είμαστε αρνητικοί. Κάποτε γκρινιάζαμε γιατί δεν μας έδιναν τίποτα να διοργανώσουμε. Γκραν Πρι δεν είχαμε εμείς και είχαν χώρες όπως η Ουγγαρία, που εκεί επί κομμουνισμού με Μάρλμπορο και μπλουτζήν έβγαζες γκόμ...
 
Λ-Ν: (ψιθυριστά) Μη συνεχίζετε διότι έχετε και δημοτικές εκλογές φέτος, πώς θα σας στηρίξουν στο δεύτερο γύρο;
 
Β: (ξεροβήχει) Ε... Αυτό που έχει σημασία είναι ότι το Γκραν Πρι θα γίνεται κάθε χρόνο και συνεπώς κάποια στιγμή θα τα "βγάλει" τα λεφτά του.
 
Λ-Ν: Ενώ η Ολυμπιάδα...
 
Β: Νίκο, παρεκτρέπεσαι!
 
Λ-Ν: Λουκάς παρακαλώ.
 
Β: Μα προηγουμένως μου είπες "Νίκος"!
 
Λ-Ν: Νίκος είναι το επώνυμο και Λουκάς το μικρό. Ουφ... Πάμε παρακάτω. Για πείτε μας, πού θα γίνει το Γκραν Πρι; Εχουμε τον χώρο;
 
Β: Εδώ είναι και το πιο ενδιαφέρον. Εχουμε όχι έναν, αλλά τέσσερις χώρους που είναι απολύτως κατάλληλοι και ισάξιοι. Ο καθένας με τις ιδιαιτερότητές του. Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου τους έχει προεγκρίνει όλους, μόνο η επιλογή απομένει. Και επειδή ως έλληνες και ιδιαίτερα ως ΠΑΣΟΚ πιστεύουμε στον Κυρίαρχο Λαό, θα αφήσουμε Εκείνον να ψηφίσει τον χώρο που προτιμά. Η ψήφος θα γίνει με σύστημα televoting σε αριθμό "090".
 
Λ-Ν: Α, έτσι θα τα "βγάλει" τα λεφτά του...! Πολύ δημοκρατικό το βρίσκω κι εγώ αυτό το "090". Και... ποιοι είναι οι τέσσερις υποψήφιοι χώροι;

Αντί άλλης απάντησης ο Υπουργός έδωσε στον συντάκτη μας το ακόλουθο διαφημιστικό έντυπο.
 
ΔΙΑΛΕΞΤΕ
ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΚΡΑΝ-ΠΡΙ
ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ! ! !

ΛΙΜΑΝΑΚΙΑ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ  ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ  ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ  ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ιδανική τοποθεσία μακριά από κατοικημένες περιοχές αλλά κοντά στην trendy Βουλιαγμένη και στις γραφικές παραλίες του Λαιμού και της Βάρκιζας. Αποδεδειγμένα έχει αποδείξει την επάρκειά της για αγώνες ταχύτητας (γνωστούς και καταξιωμένους στο τοπικό κοινό). Η κυκλική διαδρομή συμπληρώνεται με το φολκλόρ πέρασμα (τσολιάδες, κοψίδια και γαλακτομπούρεκο) από τα Βλάχικα της Βάρης. Αλλος ένας δρόμος με τη δική του ξεχωριστή ιστορία στους αυτοσχέδιους αγώνες ταχύτητας όχι μόνο αυτοκινήτων αλλά και δικύκλων, την χρυσή εποχή 1978-1982. Υποστηρίζεται θαυμάσια για τις ανάγκες αφετηρίας και pit-stop από τις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου, ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται το Ωνάσειο για την απαραίτητη συνδρομή σε τυχόν έκτακτα περιστατικά.  Αφού θα τους έχουν δει εκατομμύρια επισκέπτες και δισεκατομμύρια τηλεθεατές το 2004, οι πεζόδρομοι και οι διαδρομές του τραμ θα έχουν εκπληρώσει την βασική τους αποστολή (το θεαθήναι). Με την μετατροπή τους σε πίστα γκραν πρι, θα μπορούν μια φορά το χρόνο να αφήνουν πραγματικό όφελος στην πόλη. Η πίστα θα έχει την καλύτερη θέα στον κόσμο, με φόντο την Ακρόπολη, το Ηρώδειο, τη Βουλή κ.λπ. και θα είναι μια ζωντανή διαφήμιση της Αθήνας.  Το Πασαλιμάνι, το Τουρκολίμανο, του Προφήτη Ηλία τα σοκάκια: μπροστά τους το Μονακό θα ωχριά. Και ο Πειραιάς θα έχει την μοναδική ευκαιρία να ξαναμπεί υπερήφανος στον παγκόσμιο χάρτη, μια ευκαιρία που την χρειάζεται ιδιαίτερα σήμερα που "Τα Παιδιά του Πειραιά" είναι ντεμοντέ και οι φιλότιμες προσπάθειες του Ολυμπιακού στο Champions League παραμένουν άκαρπες. 
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ 090-2005-01 ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ 090-2005-02 ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ 090-2005-03 ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΣΤΟ 090-2005-04

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου